Styczeń 2013- archiwa

Nowoczesna ginekologia

Nowoczesna ginekologia umożliwia kobietom dbanie o własne potrzeby a przede wszystkim o zdrowie. Składa się z kilku elementów. Podczas badania, wykonuje się badanie piersi a także badanie to najważniejsze i podstawowe – sromu oraz narządów wewnątrz czyli pochwy, macicy, szyjki macicy a także jajowodów i jajników. Jeśli kobieta choruje wykonuje się szczegółową diagnostykę a także dobiera najlepsze metody leczenia. Operacyjnie leczone są różnego typu choroby kobiece, takie jak zrosty jajowodów czy rak szyjki macicy.

ciąża

Obecnie jedną z popularniejszych metod leczenia schorzeń jest metoda laparoskopowa, przy użyciu której zabieg operacyjny przebiega szybko i wykonywany jest precyzyjnie. Poprzez 3 nakłucia można dostać się do powłok brzusznych. Badania ginekologiczne powinny być wykonywane regularnie w konsultacji z lekarzem. Dzięki nim można zdiagnozować torbiele, guzy czy krwawienia. Bardzo częstym wrażliwym kłopotem jest chorowanie na infekcje kobiece. Lekarz doradzi, jaki lek będzie najskuteczniejszy. Bakteryjne zakażenie pochwy jest trudną chorobą do wyleczenia, ponieważ często nawraca.
Bardzo poważnym problemem kobiet jest endometrioza czyli gruczolistość macicy. Choroba ta jest często lekceważona, dlatego warto badania ginekologiczne wykonywać regularnie. Czas dojrzewania, ciąży, macierzyństwa a także menopauzy, to czas kiedy szczególną role odgrywa ginekolog. Jeśli badania wykonywane są regularnie wówczas ma się szansę, na cieszenie się zdrowiem oraz pełnią kobiecości.

Możliwość komentowania Nowoczesna ginekologia została wyłączona